Вал рульового управління МТЗ
Нашли дешевле?- Артикул: 80-3401072
- Модель: Вал рулевого управления МТЗ
- Наявність: В наявності
Призначення і застосування валу рульового МТЗ
У тракторах МТЗ попередніх випусків для зменшення зусилля на рульовому колесі при виконанні поворотів встановлювався гідропідсилювач керма. Він розташований на передньому брусі, а його поворотний вал за допомогою сошки з'єднаний рульовими тягами, пов'язаними в свою чергу з поворотними важелями поворотних цапф. Принцип дії гідропідсилювача полягає у використанні тиску масла, що подається гідронасосом в порожнині гідроциліндра, поєднаного з гідравлічним підсилювачем. Напрямок потоків масла в порожнині гідроциліндра виконується золотником, який пов'язаний з черв'ячним валом гідравлічного підсилювача. Шліцьовий кінець валу черв'ячного виходить назовні і служи для з'єднання з валом рульового управління МТЗ. Так як рульове колесо знаходиться в кабіні трактора, а гідропідсилювач розташований в передній його частині, то зв'язок рульової колонки з черв'ячним валом гідравлічного підсилювача здійснюється за допомогою карданів, які дозволяють з'єднувати вали приводу рульового управління під різним кутами. Наприклад, положення рульового колеса тракторист може змінювати під себе для зручності в роботі. У рульовому приводі МТЗ використовуються два кардана, Перший з'єднує рульову колонку з горизонтальним валом, а другий з'єднує вал горизонтальний і вал шліцьовій рульового управління МТЗ, який за допомогою шліцьовій втулки з'єднується з черв'ячним валом гідропідсилювача. Вал рульового управління має гладку і шліцьову частину. Гладка частина призначена для з'єднання з карданом. Шліцьова частина служить для з'єднання зі шліцьовій втулкою.
Які дефекти може мати вал рульового управління МТЗ
Вал приводу рульового управління МТЗ трактора постійно знаходиться під дією навантажень, які виникають при повороті рульового колеса, а також від поштовхів і трясіння, які неминучі при русі не нерівній грунті або дорозі. В результаті дана деталь після тривалої експлуатації трактора може мати наступні дефекти:
- Вироблення шліців.
- Знос поверхні з'єднання з карданом.
При появі зазначених пошкоджень з'являється неприпустимий люфт рульового колеса і управління трактором стає невпевненим. Усунути проблему можна заміною зношених деталей. Замовити вал рульового управління МТЗ можна у нас в інтернет-магазині, каталожний номер 80-3401072