Термостат МТЗ (нового зразка)
Нашли дешевле?- Артикул: ТС107-1306100
- Модель: Термостат МТЗ (нового образца)
- Наявність: В наявності
Особливості установки і роботи термостата нового зразка МТЗ
В процесі роботи дизельного двигуна МТЗ повинен підтримуватися постійний температурний режим. Контроль за ступенем його нагрівання здійснюється шляхом вимірювання температури охолоджуючої рідини, для чого на двигуні встановлюється датчик, а в кабіні трактора покажчик температури. Щоб температура не виходила за межі номінального значення, в системі охолодження передбачений термостат МТЗ. Термостат встановлюється в спеціальному корпусі, який з'єднаний з системою охолодження і верхнім бачком радіатора. Усередині термостата знаходиться перепускний клапан, який управляється термочуствительным елементом. Коли двигун холодний, то клапан закриває вихід охолоджуючої рідини в верхній бачок радіатора. При досягненні температури охолоджуючої рідини номінального значення клапан відкривається і рідина починає циркулювати через радіатор. Після падіння температури клапан знову закривається і рідина циркулює по малому колу. Температура буде підтримуватися на тому значенні, на яке налаштований термостат з заводу. Але часто термостати працюють некоректно і двигун не набирає температуру або перегрівається в результаті заклинювання клапана в закритому положенні. Тому на нових моделях тракторів встановлюють термостат нового зразка МТЗ, який є більш надійним. Такий термостат можна встановити і на трактори з двигуном Д-240, потрібно тільки замінити корпус.
Характерні несправності термостата МТЗ нового зразка
Всі термостати працюють за одним принципом, відмінність тільки в конструктивних особливостях. Термостат нового зразка МТЗ, так само як і старого може вийти з ладу, хоча потрібно визнати, що його ресурс більш тривалий. Некоректну роботу термостата можна визначити за такими ознаками:
- Двигун не набирає потрібної температури. Така проблема є найбільш часто зустрічається. Це означає, що клапан в термостаті не закривається і рідина постійно циркулює по великому колу.
- Двигун перегрівається і охолоджуюча рідина закипає. Це ознака того, що клапан заклинив в закритому положенні. Подальша робота стає неможливою і термостат потрібно замінити.
Бувають випадки коли навіть новий термостат працює некоректно. Особливо характерно таке явище для термостатів старого зразка, що випускаються в пострадянський період. Тому є сенс перейти на термостат нового зразка МТЗ, замінивши його корпус, каталожний номер ТС107-1306100