Механізм блокування диференціалу ЮМЗ
Нашли дешевле?- Артикул: 40-2409010-А СБ
- Модель: Механизм блокировки дифференциала ЮМЗ
- Наявність: В наявності
Механізм блокування диференціалу ЮМЗ
Тракторам ПМЗ доводиться іноді працювати в умовах слизького ґрунту. Коли одне з коліс починає пробуксовувати, трактор зупиняється, оскільки спрацьовує диференціал. Щоб трактор зміг долати слизькі ділянки, не зупиняючись, у конструкції трансмісії передбачено механізм блокування диференціалу ПМЗ. Він дозволяє при пробуксовуванні коліс жорстко з'єднати між собою обидві півосі. Принцип дії механізму полягає у з'єднанні між собою гальмівних шестерень, які знаходяться в зачепленні з шестернями веденими кінцевої передачі. Блокування здійснюється муфтою із внутрішніми зубами. Вона має можливість пересуватися плаваючим валиком, який своїми сферичними кінцями заходить у розточування на торцях гальмівних валів. У вимкненому положенні муфта з'єднана тільки з правою шестернею гальмівної і обертається разом з нею. При пересуванні муфти важелем з вилкою вліво відбувається з'єднання її з шестернею лівого гальмівного валу. Вали виявляються жорстко з'єднаними між собою, а диференціал заблокованим.
Основні несправності механізму блокування диференціалу
У процесі експлуатації трактора механізм блокування диференціала ПМЗ може мати несправності, що призводять до порушення його працездатності. Найчастішими є такі дефекти:
знос внутрішніх зубів муфти включення диференціала;
вироблення плаваючого валика;
знос чи поломка вилки включення;
знос валика вилки.
Якщо трактор пропрацював багато років, то цілком імовірно, що є знос всіх вищезгаданих деталей. У такому разі доцільно замінити весь механізм повністю, каталожний номер 40-2409010-А СБ