+38 096 978 31 36 +38 050 081 25 26
З питань запчастин до тракторів
↓ ↓ ↓
+38 050 393 80 69
← З питань запчастин до тракторів
Час роботи: щодня з 8:00 до 20:00
  • Кришка важелів із тягою ЮМЗ (у зборі) 40-2409020 СБ

Кришка важелів із тягою ЮМЗ (у зборі) 40-2409020 СБ

Нашли дешевле?
1900.00 грн.

  • Артикул: 40-2409020 СБ
  • Модель: Крышка рычагов с тягой ЮМЗ (в сборе)
  • Наявність: В наявності

Пристрій та принцип роботи кришки механізму включення блокування в ПМЗ

У полі доводиться часто працювати трактору по перезволоженому ґрунті, коли колеса починають пробуксовувати через погане зчеплення коліс із землею. Якщо починає пробуксовувати хоча б одне колесо, друге перестає обертатися, оскільки силовий потік йде через диференціал у бік меншого опору. Тоді трактор зупиняється. Щоб трактор зміг продовжувати рух, застосовується блокування диференціала, після включення якого задні провідні колеса починають обертатися разом, як на одній осі. У тракторі ЮМЗ принцип роботи механізму блокування заснований на з'єднанні гальмівних валів. Так як їх шестерні знаходяться в зачепленні з веденими великими шестернями кінцевих передач, то при з'єднанні гальмівних валів разом з'єднуються разом і півосі задніх коліс. Блокування коліс включається з кабіни трактора, оскільки кришка механізму включення блокування ЮМЗ закріплена на кришці корпусу заднього моста, а важіль включення знаходиться на підлозі біля водія. З'єднання гальмівних валів здійснюється завдяки сполучній муфті, яка може переміщатися плаваючим валиком, встановленому в розточках торців гальмівних валів. Посередині на сполучній муфті виконана кільцева проточка, в яку своїми ріжками входить вилка механізму включення блокування. У вимкненому положенні муфта постійно зміщена у бік правого гальмівного валу. При її переміщенні у бік лівого гальмівного валу важелем, встановленим у кришці важелів включення механізму блокування ЮМЗ, вона з'єднує обидва вали разом і провідні задні колеса трактора виявляються зблокованими.


Характерні причини заміни кришки механізму включення блокування диференціала в ПМЗ

Після тривалої експлуатації трактора кришка механізму включення блокування диференціала в ЮМЗ може мати дефекти, через які включення може стати скрутним або блокування мимоволі вимикатиметься. Ось найбільш характерні дефекти даного вузла:


Зношування бічних поверхонь ріжок вилки.

Вироблення на валику вилки.

Вироблення отвору важеля під валик вилки.

Зношування валу важелів.

Вироблення втулки у кришці під вал важелів.

Якщо зазначені дефекти призводять до порушення нормальної роботи блокування диференціала, кришку механізму включення блокування краще замінити на нову. Купити нову кришку включення механізму диференціала ЮМЗ можна у нашій компанії, каталожний номер 40-2409020 СБ

Написати огляд

Зверніть увагу: HTML не перекладено!
    Поганий           Хороший
Рекомендовані товари
x
Замовити зворотній дзвінок
Ми передзвонимо вам протягом 5 хвилин