Датчик блокування МТЗ (ГУР, заднього моста)
Нашли дешевле?- Артикул: 70-4801010
- Модель: Датчик блокировки МТЗ
- Наявність:
Для чого потрібен датчик блокування МТЗ?
При роботі трактора МТЗ в умовах бездоріжжя іноді доводиться користуватися блокуванням диференціала, що допомагає долати ділянки, по яких трактор не може далі рухатися через пробуксовки ведучих коліс. Трактори МТЗ обладнані гідравлічним приводом включення диференціала. Включення і виключення приводу здійснюється з кабіни трактора за допомогою рукоятки, з якою тросом з'єднаний датчик блокування МТЗ. Він забезпечує три режими блокування диференціала:
- блокування вимкнено:
- автоматичне блокування при пробуксовці ведучих коліс;
- примусове включення блокування диференціала.
Датчик блокування диференціала має маховичок із закріпленим на ньому тросом, який при установці рукоятки в кабіні трактора в певне положення, здійснює зміну режимів включення блокування диференціала. Принцип його роботи полягає в тому, що при включенні блокування масло направляється в муфту блокування і провідні колеса починають обертатися разом. При виключенні потік масла направляється на злив, і муфта розмикається.
Коли може знадобитися новий датчик блокування?
В результаті природного зносу складових елементів датчика він може працювати некоректно і заклинювати при включенні або виключенні. В такому випадку його потрібно замінити на новий. Також новий датчик може знадобитися при переобладнанні рульового управління трактора з гідропідсилювача на насос-дозатор. Є схема переобладнання, яка передбачають створення автономної гідравлічної системи рульового управління від насоса-дозатора не пов'язаної з основною гідросистемою. В цьому випадку встановлюється окремий Гідробак, на якому монтується фільтр і датчик включення блокування диференціала, каталожний номер 70-4801010