+38 096 978 31 36 +38 050 081 25 26
З питань запчастин до тракторів
↓ ↓ ↓
+38 050 393 80 69
← З питань запчастин до тракторів
Час роботи: щодня з 8:00 до 20:00

Повернення

1. Дані ПРАВИЛА визначають умови повернення товару, зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу  та інших постачальників в Україні через відмову клієнта (ФОП або юридичних осіб).


2. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо покупець при отриманні поставив свій підпис у квитанції про доставку у графі «Замовлення прийняло, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення ознайомлений», наступні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду Продавцем не приймаються. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцеві необхідно зробити фото товару та створити повідомлення із зазначенням номера замовлення, артикулом та прикріпленими фотографіями у розділі «Повідомлення».


3. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, Ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно із законом України "Про електронну комерцію" (Розділ III, Стаття 11.), Дата продажу (оформлення електронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення. Поворотні позиції мають надійти складу пізніше зазначеного терміну.

4. Товар можна повернути в тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також наявність касового або товарного чека.


Покупець може обміняти товар в інший чи отримати 100% вартості товару.


Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у справності.


5. Відповідно до ч.2 Ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди чи застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто. із письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши ряд документів:

заключение сервисной станции о проведенных работах, в том числе об установке товара на автомобиль и выявления его непригодности товара;

копию заказ-наряда автосервиса, где непосредственно производилась установка товара;

копию лицензии данного автосервиса на проведение работ по установке такого вида товара и обслуживанию данного типа автомобиля;

копию сертификата соответствия на оказание услуг, предоставляемых сервисом;

кассовый или товарный чек, который подтверждает факт приобретения товара у Продавца.

Согласно ч.2 Ст.8 ЗУ «О защите прав потребителя» касательно непродовольственных товаров, которые находились в использовании и были реализованы через розничные торговые предприятия, требования потребителя удовлетворяются по соглашению Продавца. Таким образом, в случае, если автозапчасти Покупатель устанавливал на автомобиль самостоятельно, претензии Продавцом приниматься не будут.

висновок сервісної станції про проведені роботи, у тому числі про встановлення товару на автомобіль та виявлення його непридатності товару;
копію замовлення-наряду автосервісу, де безпосередньо проводилося встановлення товару;
копію ліцензії даного автосервісу на проведення робіт із встановлення такого виду товару та обслуговування даного типу автомобіля;
копію сертифіката відповідності надання послуг, що надаються сервісом;
касовий чи товарний чек, що підтверджує факт придбання товару у Продавця.
Відповідно до ч.2 Ст.8 ЗУ «Про захист прав споживача» щодо непродовольчих товарів, які перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні торгові підприємства, вимоги споживача задовольняються за згодою Продавця. Таким чином, якщо автозапчастини Покупець встановлював на автомобіль самостійно, претензії Продавцем прийматися не будуть.

Крім того, поверненню не підлягають, і відносяться до розділу рекламації: пошкоджені деталі, некомплектне постачання запасних частин, запасні частини, що не відповідають замовленим, запасні частини з виробничими дефектами. Рекламації узгоджуються із відділом продажів індивідуально.

6. Порядок повернення товару:

6.1 Узгодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину. Товар, надісланий без попереднього узгодження, буде повернено клієнту без попередження.

6.2. Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару складу.

6.3. У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.

6.4. Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

6.5. У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзд до Покупця.

7. На підставі чинного законодавства України залишає за собою право відмови від проведення повернень у разі будь-яких підозр у неправомірних діях з боку клієнта.

При поверненні товару належної якості, має право провести експертизу товару з метою визначити його якість та збереження споживчих властивостей. Відповідно до чинного законодавства України експертиза може тривати від 30 до 60 днів.

Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний покупцем, що його купує.

8. Явними причинами для відмови у поверненні є:

закінчення 14 денного терміну від дня покупки;
пошкоджена чи брудна упаковка;
сліди установки чи механічні ушкодження на товарі;
некомплектні деталі (продаються ЛИШЕ у кількості 2 / 4 / 8 штук;
деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
запчастини без наклейки постачальника.
9. При відмові у поверненні товар відправляється з наступним замовленням клієнта, окремою відправкою товар відмовлений у поверненні не надсилається (виняток для роздрібного покупця). У разі об'єднання позицій замовлення з різними термінами доставки в одну посилку терміни повернення для таких позицій можуть бути зменшені.



В цій категорії немає товарів.

x
Замовити зворотній дзвінок
Ми передзвонимо вам протягом 5 хвилин