Повернення
1. Дані ПРАВИЛА визначають умови повернення товару, зокрема нових запасних частин, замовлених зі складу та інших постачальників в Україні через відмову клієнта (ФОП або юридичних осіб).
2. У момент отримання товару Покупець зобов'язаний перевірити зовнішній вигляд та комплектність всього замовлення. Якщо покупець при отриманні поставив свій підпис у квитанції про доставку у графі «Замовлення прийняло, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості та зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення ознайомлений», наступні претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду Продавцем не приймаються. Під час перевірки товару та виявлення будь-яких візуальних дефектів Покупцеві необхідно зробити фото товару та створити повідомлення із зазначенням номера замовлення, артикулом та прикріпленими фотографіями у розділі «Повідомлення».
3. Відповідно до абз.2, 3 ч.1, Ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів» покупець має право будь-якої миті відмовитися від товару до його отримання, а також після отримання протягом 14 днів з дня здійснення покупки (не з моменту отримання у транспортній компанії). Згідно із законом України "Про електронну комерцію" (Розділ III, Стаття 11.), Дата продажу (оформлення електронного договору між покупцем та продавцем) є дата оформлення замовлення. Поворотні позиції мають надійти складу пізніше зазначеного терміну.
4. Товар можна повернути в тому випадку, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також наявність касового або товарного чека.
Покупець може обміняти товар в інший чи отримати 100% вартості товару.
Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у справності.
5. Відповідно до ч.2 Ст. 222 Господарського кодексу України у разі потреби відшкодування шкоди чи застосування інших санкцій суб'єкт господарювання, права якого було порушено, з метою безпосереднього регулювання спору з порушником цих прав чи інтересів, має право звернутися до нього з рекламацією, тобто. із письмовою претензією. Тому, якщо автозапчастини були встановлені на автомобіль, і було з'ясовано, що товар був проданий з дефектом, покупцю необхідно оформити претензію, надавши ряд документів:
заключение сервисной станции о проведенных работах, в том числе об установке товара на автомобиль и выявления его непригодности товара;
копию заказ-наряда автосервиса, где непосредственно производилась установка товара;
копию лицензии данного автосервиса на проведение работ по установке такого вида товара и обслуживанию данного типа автомобиля;
копию сертификата соответствия на оказание услуг, предоставляемых сервисом;
кассовый или товарный чек, который подтверждает факт приобретения товара у Продавца.
Согласно ч.2 Ст.8 ЗУ «О защите прав потребителя» касательно непродовольственных товаров, которые находились в использовании и были реализованы через розничные торговые предприятия, требования потребителя удовлетворяются по соглашению Продавца. Таким образом, в случае, если автозапчасти Покупатель устанавливал на автомобиль самостоятельно, претензии Продавцом приниматься не будут.
В цій категорії немає товарів.