На старих моделях тракторів МТЗ запуск дизеля Д-240 міг бути, як стартерним, так і за допомогою пускового двигуна ПД-10. Кожен спосіб запуску має свої переваги та недоліки. Стартерний запуск більш зручний, але і недоліки у нього теж є. Найголовнішим недоліком є скрутний запуск двигуна при негативних температурах. Стартер не міг забезпечити обороти при яких змогло б спалахнути холодне дизельне паливо. Тому на впускному колекторі двигуна встановлювався електрофакельний підігрівач. Це пристрій дозволяло підігріти певну кількість палива в самому колекторі до його самозаймання, а вже від нього в циліндрах запалюється паливо, яке впорскує форсунка. Електрофакельний підігрівач має спіраль і електромагнітний клапан подачі палива. Система запуску двигуна з ЕФП управлялася з кабіни трактора вмикачем запалювання ВК-316 МТЗ. При повороті ключа вмикача в перше положення подається струм на Спіраль підігрівача. Ключ утримується в цьому положенні протягом 30-40 секунд. За цей час спіраль встигає розігрітися до високої температури. Потім ключ переводиться в друге положення. При цьому одночасно включається стартер і відкривається клапан, що подає паливо на розігріту спіраль. В результаті паливо запалюється і полум'я всмоктується в циліндри двигуна, запалюючи в них розпорошене форсунками паливо. Двигун запускається, а ключ в замку запалювання МТЗ ВК-316 повертається у вихідне положення.
Замок запалювання старого зразка на 4 контакти МТЗ ВК-316 може знадобитися в наступних випадках:
Якщо у вас з-за будь-якої зазначеної причини виникла необхідність замовити вмикач запалювання ВК-316 МТЗ, то зробити це ви зможете прямо зараз в нашому інтернет-магазині.
Замовити і купити вмикач запалювання МТЗ ВК - 316 старого зразка можна у нас наступними способами:
В цього товару немає оглядів.