Так як трактори ЮМЗ, МТЗ при переїздах і транспортних роботах виїжджають на дороги загального користування, вони повинні бути оснащені світловою сигналізацією. До світлової сигналізації відносяться габарити, покажчики поворотів, стоп-сигнали і підсвічування номерного знака. Всі покажчики змонтовані в передніх і задніх ліхтарях. Габарити включаються разом з фарами, покажчики поворотів при виконанні поворотів, а стоп-сигнали при натисканні на педаль гальма. Включення стоп-сигналів здійснює спеціальний пристрій-Вимикач сигналу гальма ЮМЗ, МТЗ. Його ще часто називають»жабою". Вимикач являє собою пластмасовий корпус, всередині якого знаходяться контакти, пружина і шток. Шток має можливість пересуватися. При його натисканні долається зусилля пружини і він з'єднує контакти між собою. При знятті зусилля пружина повертає шток в початкове положення і контакти розмикаються. Зовні вимикача розташовані приєднувальні клеми контактів. До однієї з клем приєднується плюсовий провід. До іншої клеми приєднується провід, що подає напругу до ламп стоп-сигналів. Шток» жаби " МТЗ, ЮМЗ на тракторі знаходиться під педаллю гальма або під гальмівною тягою. Коли тракторист натискає на педаль, то шток стискає знаходиться всередині пружину і замикає собою контакти. Струм йде до ламп стоп-сигналів і вони загоряються, сигналізуючи про те, що трактор почав гальмування. При відпуску педалі гальма під дією пружини шток вимикача стоп-сигналів МТЗ, ЮМЗ відходить назад і контакти розмикаються. Ланцюг подачі напруги розривається і стоп-сигнали гаснуть.
В процесі експлуатації трактора іноді трапляються ситуації, коли стоп-сигнали перестають працювати. В першу чергу потрібно перевірити проводку, а потім вже сам Вимикач сигналу гальма (жабу) МТЗ, ЮМЗ. У ньому можуть бути наступні пошкодження:
Якщо виявиться, що присутня будь-яка із зазначених несправностей, то вимикач стоп-сигналів ЮМЗ, МТЗ потрібно замінити. Замовити новий вимикач можна в нашому інтернет-магазині, каталожний номер ВК-854
В цього товару немає оглядів.