На тракторах МТЗ встановлена КПП, що забезпечує в процесі роботи вибір потрібної швидкості руху. Останньою ланкою, що передає крутний момент від КПП до заднього мосту, є вал вторинний коробки передач МТЗ. Він розташовується у верхній задній частині корпусу КПП і спирається на два роликових підшипника. Задній підшипник розташований в склянці, який кріпиться болтами до задньої стінки коробки передач. Передній знаходиться в проміжній перегородці. На передньому кінці вторинного вала розташована шестерня, виконана з ним заодно. Всередині валу є розточування під підшипник, який є опорою заднього кінця первинного валу, а також внутрішній зубчастий вінець для з'єднання з первинним валом при включенні прямої передачі.
Між опорними підшипниками вторинного вала встановлюється на шліцах нерухомо шестерня, через яку він отримує крутний момент від проміжного вала. На задньому кінці вторинний вал КПП МТЗ має шліци для установки провідної шестерні головної передачі.
В процесі роботи трактора можуть виникати наступні дефекти вторинного валу:
При розбиранні КПП і виявленні вищевказаних дефектів вторинний вал коробки МТЗ потрібно замінити. Так як розбирання і складання цього складного вузла є трудомісткою операцією, то необхідно відповідально поставитися до вибору деталі для заміни.
В цього товару немає оглядів.