На тракторах СМТЗ встановлений механізм блокування диференціала, що включається за допомогою гідрокерованої муфти, яка при її включенні в роботу з'єднує між собою через хрестовину диференціала півосьові шестерні, тим самим збільшуючи прохідність трактора в момент пробуксовки коліс при русі по перезволоженому грунті. Подача масла під тиском до муфти включення диференціала здійснюється через датчик управління, встановлений в корпусі ГУР. Управління блокуванням диференціала МТЗ розташоване в кабіні трактора і складається з наступних основних деталей:
Рукоятка з направляючою закріплена на панелі в кабіні трактора. За допомогою фіксатора вона може встановлюватися в трьох положеннях:
Рукоятка через трос і маховичок з'єднана з краном управління. При вимкненому блокуванні диференціала рукоятка знаходиться в крайньому передньому положенні. При включенні автоматичного блокування рукоятка фіксується в середньому положенні. При крайньому задньому положенні рукоятки управління блокуванням диференціала МТЗ буде включено примусове блокування. У цьому положенні рукоятка не фіксується.
В результаті тривалої експлуатації трактора деталі механізму управління можуть зношуватися і виходити з ладу. Найбільш характерними несправностями є:
Для усунення несправностей краще купити новий набір управління блокуванням диференціала МТЗ, каталожний номер 70-4803010
В цього товару немає оглядів.