Паливна система трактора МТЗ виконує функцію забезпечення подачі в циліндри двигуна дозованої кількості дизельного палива. Для виконання цього завдання в системі взаємодіє цілий ряд вузлів, що забезпечують якісне очищення палива, а потім подачу його під високим тиском для розпилу в циліндрах форсунками. У систему харчування також входять вузли, завданням яких є підготовка для подачі в циліндри підготовленого повітря. Щоб трактор зміг працювати без перерв протягом робочої зміни, повинен бути певний запас пального. Для цієї мети використовуються паливні баки. У тракторах МТЗ під кабіною з обох сторін встановлені два паливних резервуара. Загальний повний обсяг, який може перебувати в них, становить 120 літрів дизельного палива. Баки між собою з'єднані за допомогою гумового патрубка. Паливо заправляється через лівий бак в якому передбачена заливна горловина з кришкою. Датчик рівня палива встановлений в правому Баку. Кріплення баків до корпусу заднього моста здійснюється за допомогою спеціальних стяжних стрічок. Для забору палива з баків передбачені в нижній частині кожного приєднувальні різьбові отвори. До них приєднується паливопровід МТЗ на 3 штуцера. Два штуцера підключаються до баків. Від них пальне по довгому паливопроводу підводиться до фільтру грубої очистки, до якого приєднується за допомогою третього штуцера. Така схема підключення дозволяє рівномірно забирати паливо з кожного бака. Паливопровід МТЗ від баків на три штуцера виготовлений з гнучкої прозорої трубки, що значно полегшує його приєднання.
В процесі тривалої експлуатації трактора в результаті впливу змінних температур приєднувальний паливопровід до баків МТЗ може приходити в непридатність через наступних причин:
При появі будь-яких пошкоджень паливопровід МТЗ на три штуцера потрібно замінити. Замовити його можна в нашому інтернет-магазині.
Щоб замовити і купити паливопровід приєднання до баків МТЗ на три штуцера виконайте будь-яке із зазначених дій:
В цього товару немає оглядів.