• Головна

  • Запчастини для тракторів

  • Запчастини до сівалок

  • Запчастини на комбайн ДОН-1500

  • Запчастини на культиватор

  • Повернення

  • Ремені комбайнів Дон-1500А, Дон-1500Б, Дон-1200

  • Запчастини на дискові борони

  • Комплектуючі

  • Запчастини на польський обприскувач

  • Запчастини на плуги

  • Запчастини на роторну косарку

  • Запчастини на комбайн СК-5 Нива

  • Термостат системи охолодження ЮМЗ, МТЗ ТС-109-1306100


    Виробник: Сельскохозяйственная техника
    Артикул: Термостат системы охлаждения ЮМЗ
    Наявність: В наявності
    380 грн.
    Додати до кошика

    Принцип роботи термостату МТЗ, ЮМЗ

    При роботі будь-якого двигуна внутрішнього згоряння повинен дотримуватись певний температурний режим. Температура двигуна має виходити межі розрахункового номінального значення. У двигунах МТЗ, ЮМЗ контроль даного параметра визначається за рівнем нагріву рідини, що охолоджує, у водяній сорочці. Вимірювання здійснюється за допомогою датчика температури, що передає значення на прилад, встановлений у кабіні трактора. Підтримка необхідного температурного режиму здійснює термостат системи охолодження ПМЗ, МТЗ. Цей прилад знаходиться на виході рідини, що охолоджує, з сорочки охолодження блоку циліндрів у верхній бачок радіатора. Принцип його дії полягає у відкритті чи закриванні перепускного клапана, встановленому всередині термостата. При закритому клапані рідина, що охолоджує, циркулює тільки всередині сорочки охолодження. При досягненні оптимальної температури клапан відкривається і рідина починає прокачуватись через радіатор, де охолоджується і через нижній патрубок радіатора знову надходить у блок циліндрів двигуна. Клапан відкривається та закривається завдяки пов'язаному з ним термочутливому елементу. Якщо термостат Д-240, Д-65 справний, температура двигуна постійно знаходиться в заданих межах.


    Ознаки несправності термостату МТЗ, ЮМЗ

    У процесі роботи трактора термостат системи охолодження Д-240, Д-65 іноді виходить із ладу. Визначити це можна за такими ознаками:


    Температура двигуна дуже швидко підвищується та досягає критичного значення. Охолодна рідина може навіть закипіти, що є аварійною ситуацією. Причина – заклинювання перепускного клапана термостата у закритому положенні, який не дозволяє циркулювати рідини по великому колу.

    Температура охолоджуючої рідини набагато нижча за номінальну і не підвищується. Причина – заклинювання клапана термостата у відкритому положенні. Рідина постійно циркулює великим колом через радіатор і тому не нагрівається до потрібної температури. Ситуація не аварійна, але постійна робота з такою несправністю незадовільно позначається на двигуні.

    Температура не досягає оптимального значення. Причиною може бути бракований термостат двигуна МТЗ, ПМЗ.

    Якщо на тракторі вийшов з ладу термостат, звертайтеся до нас. У нас ви зможете замовити термостат МТЗ, ПМЗ недорого, каталожний номер ТС-109-1306100

    В цього товару немає оглядів.