На двигуні Д-240 МТЗ застосовується традиційна схема механізму газорозподілу. Для неї характерне розташування розподільного вала в нижній частині блоку двигуна, а клапанний механізм разом з клапанами знаходиться на голівці блоку циліндрів. Распредвал обертається у втулках, встановлених в расточках блоку. Привід отримує від коленвала через зачеплення шестерень, встановлених під кришкою спереду дизеля. Впускні і випускні клапани розташовані в камерах згоряння ГБЦ. Їх відкривання і закривання здійснюється за допомогою коромисел. Вони одягнені на вісь і можуть на ній провертатися. Вісь коромисел встановлена на стійках, закріплених на голівці блоку за допомогою шпилів і гайок. На голівці двигуна Д-240 встановлено дві крайніх і дві середні стійки осі коромисел МТЗ. Між стійками на осі одягнені коромисла, які підтискаються одягненими на вісь пружинами. Коромисла своїми кулачками спираються на стрижні клапанів, а протилежні їх кінці підпираються штангами. Штанги своїми нижніми кінцями вставлені в штовхачі, що ковзають по кулачках распредвала. Коли штанга піднімається вгору, то вона натискає на коромисло, яке провертаючись на осі натискає своїм кулачком на стрижень клапана, відкриваючи його. Масло для змащення клапанного механізму надходить до осі коромисел через крайню стійку, яка відрізняється від стійки середньої осі коромисел Д-240 МТЗ конфігурацією і наявністю свердління для підведення масла, каталожний номер 240-1007152
В цього товару немає оглядів.