Трактори МТЗ оснащуються уніфікованою гідравлічною системою, яка потрібна для приводу гідрофікованої задньої навіски і гідроциліндрів, встановлених на обладнанні, що працює в агрегаті з трактором. Система гідравлічного приводу складається з ряду вузлів, з'єднаних маслопроводами і штуцерами банжо МТЗ, ЮМЗ в єдиний комплекс. До її складу входять наступні компоненти:
Гідравлічна арматура повинна забезпечувати проходження під тиском необхідного обсягу масла до гідроциліндрів і зворотний відвід його в масляний бак. З'єднання всіх вузлів в гідравлічній системі трактора виконується за допомогою штуцерів різної конфігурації. Дуже зручним для цієї мети є штуцер банжо МТЗ, ЮМЗ. Він являє собою комбінацію з двох штуцерів, які дозволяють встановити гідравлічні рукава під потрібними кутами.
При підключенні гідравлічних вузлів іноді виникають проблеми з незручним розташуванням рукавів при використанні старих традиційних штуцерів. Застосовуючи для цієї мети штуцер банжо МТЗ, ЮМЗ, можна легко вирішити цю проблему, так як він володіє незаперечними перевагами:
Штуцер банжо для з'єднання гідравлічних рукавів МТЗ ЮМЗ є новинкою, і якщо ви хочете випробувати його на своєму тракторі, то замовити його можна прямо зараз на цій сторінці нашого інтернет-магазину, каталожний номер БЖ-2420
В цього товару немає оглядів.