Загальні відомості та пристрій
Всі системи та механізми двигуна Д-65 ЮМЗ приводяться в дію від колінчастого валу. Так, наприклад, система мастила та газорозподільний механізм отримують привід через шестерні, а система охолодження та електрообладнання – через клинопасову передачу. Для того щоб передати обертання від колінчастого валу на помпу та генератор, використовується ремінь, що обертає ведені шківи, розташовані на валах помпи та генератора. Привідний шків встановлюється на передньому кінці колінчастого валу і жорстко з'єднується з ним шпонкою. Так як шків валу колінчастого Д-65 ЮМЗ це досить об'ємна та важка деталь, то після остаточної обробки обов'язково проводиться балансування. По зовнішньому колу на шківі виконаний клиноподібний струмок для надійного зчеплення з приводним ременем. Зовнішня поверхня маточини шківа піддається шліфуванні, так як вона працює в поєднанні з манжетою, що запобігає витоку масла назовні з-під кришки розподільних шестерень. Фіксується шків колінчастого валу Д-65 спеціальним болтом, загвинченим у різьбовий отвір у торці валу.
Які дефекти призводять до заміни шківа колінвала Д-65 ЮМЗ?
Дефекти шківа колінвала Д-65 ЮМЗ можуть виникати, як в результаті природного зносу, так і через пошкодження при збиранні-складання двигуна. Найбільш характерними для цієї деталі дефектами є:
тріщини та порушення цілісності внаслідок неправильного демонтажу чи монтажу;
вироблення шпонкового паза;
вироблення струмка;
знос поверхні маточини в місці сполучення з манжетою.
За наявності будь-якого з перерахованих дефектів шків має бути замінений на новий, каталожний номер Д03-007-М1
В цього товару немає оглядів.