На тракторах сімейства МТЗ застосовується мастило тертьових деталей комбінованого типу. Це означає, що менш навантажені пари змащуються розбризкуванням з картера двигуна, а більш відповідальні пари змащуються примусово маслом, яке подає в зону сполучення масляний насос. Він розташовується в піддоні мотора і закріплений болтами на кришці шийки колінчастого вала. Насос являє собою корпус з зубчастими шестернями всередині нього, які обертаючись видавлюють масло під тиском. Шестерня ведуча з'єднана нерухомо з приводним валиком і обертається з ним разом, в той час, як ведена шестерня вільно обертається на осі. Привід насоса здійснюється через шестерні. Шестерня приводна (Z = 42) масляного насоса (Z=42) дизеля Д-240 МТЗ встановлена за допомогою шпонкового з'єднання на передньому кінці колінчастого вала і з'єднується з ним за допомогою шпонки. Що знаходиться з нею в зачепленні шестерня ведена, встановлена нерухомо на провідному валику. Обидві шестерні під час роботи двигуна змащуються бризками масла, що знаходиться в піддоні. Шестерня ведуча (Z = 42) під масляний насос трактора МТЗ передає обертання на пару шестерень, що знаходяться в насосі. Вони, обертаючись, всмоктують масло через патрубок з сіткою на кінці. Потім шестерні видавлюють масло через маслопровід безпосередньо в мастильну систему дизеля. Таким чином в мастильній системі створюється тиск, необхідний для змащення відповідальних пар деталей, каталожний номер 240-1005033-01
В цього товару немає оглядів.