На тракторах МТЗ, які не мають бортових редукторів, останньою сходинкою передачі крутного моменту від трансмісії до задніх ведучих коліс трактора є кінцеві передачі. Вони складаються з двох знаходяться в постійному зачепленні шестерень, розміщених по обидві сторони в картері заднього моста. Кожна пара шестерень може передавати крутний момент з різною кутовою швидкістю, завдяки механізму диференціалу. При необхідності кінцеві передачі можуть блокуватися за допомогою механізму блокування диференціала. Провідні шестерні кінцевої передачі змонтовані в спеціальних склянках і обертаються в них на підшипниках. Крутний момент вони отримують від півосьових шестерень через шліцьове з'єднання. Шестерня ведена заднього моста МТЗ встановлюються на Півосі і з'єднується з нею шліцами. Опорою Півосі служать два кулькових підшипника, встановлених в Розточках рукава, який приєднаний болтами до картера моста. Завдяки великій різниці в кількості зубів веденої і провідної шестерень, знижується кількість обертів Півосі. Але в той же час збільшується крутний момент і тягове зусилля, що передається на провідні колеса трактора. Ведена шестерня кінцевої передачі заднього моста МТЗ має 69 зубів, в той час, як ведуча шестерня всього 13.
Як правило, ведена шестерня кінцевої передачі МТЗ рідко виходить з ладу. Але все ж після експлуатації трактора протягом багатьох років іноді можна спостерігати наступні її несправності:
Якщо дефекти мають критичний характер, то шестерню доводиться міняти. Купити нову якісну ведену шестерню заднього моста ЮМЗ завжди можна в нашому інтернет-магазині.
Оцініть переваги:
Якщо ви вирішили купити недорого шестерню ведену кінцевої передачі заднього моста МТЗ у нас, то зателефонуйте на будь-який вказаний номер телефону або залиште заявку на сайті, натиснувши на кнопку " в кошик, каталожний номер 50-2407122
В цього товару немає оглядів.