Наявність переднього ведучого моста на тракторі МТЗ дозволяє значно збільшити його тягові характеристики і надає можливість працювати в умовах перезволоженого слизького грунту. Привід на передній ведучий міст здійснюється від коробки передач через карданний вал, що складається з двох однакових валів, з'єднаних на проміжній опорі. На КПП МТЗ встановлена роздавальна коробка, що забезпечує включення переднього моста в роботу, як в ручному, так і в автоматичному режимі. Головним вузлом в роздавальної коробці є Обгінна муфта, поєднана з відомою шестернею. Привід до веденої шестерні з коробки передач здійснюється через проміжну шестерню роздатки МТЗ. Вона знаходиться в корпусі коробки передач і обертається на двох роликових підшипниках. Підшипники запресовані у внутрішній отвір шестерні своїми зовнішніми обоймами. Внутрішні обойми підшипників спираються на вісь, встановлену в корпусі КПП і зафіксовану гайкою. За допомогою цієї гайки виконується також регулювання роликових підшипників, на яких обертається проміжна шестерня приводу роздавальної коробки МТЗ-82. Управління роздавальної коробкою водій здійснює з кабіни трактора, вибравши автоматичний або ручний спосіб включення переднього ведучого моста в роботу.
Іноді трактор МТЗ-82 використовується тривалої час на важких роботах, які неможливо виконувати без переднього ведучого моста. Так як шестерня проміжна роздатки МТЗ є передавальною ланкою від КПП до шестерні веденої, то на неї припадають великі навантаження під час руху трактора по бездоріжжю. В таких умовах вона прискорено зношується і приходить непридатність через наявність наступних дефектів:
Зазвичай зазначені несправності усуваються способом заміни шестерні на нову під час ремонту КПП. Якщо для вас актуальна дана проблема, то замовити шестерню проміжну приводу роздавальної коробки МТЗ-82 ви можете в нашому інтернет-магазині.
Щоб зробити замовлення і купити шестерню проміжну приводу роздавальної коробки МТЗ, потрібно виконати будь-яке з нижче зазначених дій:
В цього товару немає оглядів.