• Головна

  • Запчастини для тракторів

  • Запчастини до сівалок

  • Запчастини на комбайн ДОН-1500

  • Запчастини на культиватор

  • Повернення

  • Ремені комбайнів Дон-1500А, Дон-1500Б, Дон-1200

  • Запчастини на дискові борони

  • Комплектуючі

  • Запчастини на польський обприскувач

  • Запчастини на плуги

  • Запчастини на роторну косарку

  • Запчастини на комбайн СК-5 Нива

  • Шатун МТЗ (Д-240, 243) з втулкою


    Виробник: Сельскохозяйственная техника
    Артикул: Шатун МТЗ (Д-240, 243)
    Наявність: В наявності
    1.750 грн.
    Додати до кошика

    Шатун з'єднує кривошип колінчастого вала з поршнем. Завдяки такому з'єднанню, з'являється можливість зворотно-поступального ходу поршня і виконання чотиритактного робочого процесу дизельного двигуна. Шатун Д-240, Д-243 виготовлений із сталевого двотаврового профілю з верхньою і нижньою головками. Верхня головка призначена для з'єднання шатуна з поршнем за допомогою поршневого пальця. Палець має можливість вільно провертатися в бронзовій втулці, запресованої в головку. У бобишке поршня палець не провертається, так як запресований з натягом. Для забезпечення пальця мастилом в голівці шатуна і у втулці передбачені отвори. Нижня головка шатуна роз'ємна і складається з двох частин, які з'єднуються між собою болтами. Вона служить постіллю для вкладишів, які виконують функцію підшипників ковзання для шатунної шийки коленвала. На заводі Нижня головка шатуна шатуна МТЗ Д-240, Д-243 розточується в зборі, тому заміна дахом місцями при складанні неприпустима. Мастило вкладишів шатунних шийок здійснюється під тиском через канали, виконані всередині колінчастого вала. Шатуни для кожного двигуна повинні бути одного ваги, а розбіжність не повинно перевищувати встановленого технічними умовами значення.

    Причини заміни шатуна МТЗ

    Шатун МТЗ двигуна д-240, Д-243 в процесі експлуатації двигуна піддається великим навантаженням, які іноді призводять до порушення його геометричних параметрів. Високі температури тільки супроводжують появу таких змін. Нерідко шатуни приходять в непридатність в результаті аварійних ситуацій, наприклад, при відсутності необхідного тиску масла в системі змащення двигуна. При ремонті двигуна шатуни повинні обов'язково повинні перевірятися в спеціалізованій майстерні. При виявленні відхилень розмірів від номінальних значень шатуни повинні бути відправлені на ремонт. Найбільш часто зустрічаються наступні дефекти шатунів:

    • деформація;
    • пошкодження ліжок;
    • знос отвору верхньої головки.

    Якщо шатун не підлягає ремонту, то його потрібно замінити. Замовити новий шатун Д-240, Д-243 можна в нашому інтернет-магазині.

    Чому вигідно купити шатун МТЗ у нас?

    1. Ми пропонуємо можливість вибору за прийнятною ціною з наступних варіантів: Україна @ _ @ Білорусь @ _ @ Прибалтика.
    2. Надамо консультації по кожному варіанту, допомагаємо визначитися з вибором.
    3. Підбираємо шатуни по вазі.
    4. У нас низькі ціни;
    5. Швидко відправляємо замовлення.

    Щоб купити шатун Д-240, Д-243 МТЗ, телефонуйте нам за вказаними на сайті номерами телефонів

    Каталожний номер 240-1004112

    В цього товару немає оглядів.