Навіщо потрібні сальники клапанів МТЗ, ЮМЗ?
Під час роботи двигуна стрижні клапанів рухаються вгору та вниз у напрямних втулках клапанів. Через зазор між втулкою і стрижнем в циліндр двигуна може потрапляти олія, яка використовується для мастила механізму коромисел, що небажано. Для того щоб уникнути попадання олії, вгорі напрямної втулки клапана встановлюється сальник, який ущільнюючи клапан не дає маслу проникати в пару. Сальник клапана МТЗ Д-240, ЮМЗ Д-65 складається з наступних частин:
металевої основи;
гумового ковпачка;
пружини.
Металевою основою сальник напресовується на втулку клапана, а пружина, встановлена у верхній частині гумового ковпачка, допомагає щільно охоплювати стрижень клапана. Сальники клапанів штатно встановлювалися заводом двигуни Д-240. На двигунах Д-65 ЮМЗ сальники не було передбачено. Їх нині власники встановлюють самостійно. Ковпачок маслознімний Д-240 МТЗ, Д-65 ЮМЗ під час роботи двигуна знаходиться в негативному середовищі, тому що на нього, крім олії, впливає ще й висока температура.
Ознаки зношування маслознімних ковпачків Д-240, Д-65
Коли маслознімні ковпачки (сальники) Д-240 МТЗ, Д-65 ЮМЗ стають непридатними, то визначити це можна за такими ознаками:
Поява синього диму.
Викидання олії з вихлопної труби.
Утворення нагару на розпилювачах форсунок.
Нагар утворюється не тільки на розпилювачах форсунок, але і на клапанах, а також днищах поршнів, що дуже несприятливо позначається на роботі двигуна, витраті палива та олії. Коли такі ознаки з'являються, то експлуатацію трактора слід припинити та замінити сальники клапанів МТЗ, ЮМЗ, каталожний номер 240-1007020
В цього товару немає оглядів.