На тракторі МТЗ встановлена знімна коробка передач, що відрізняється компактністю і в той же час можливістю забезпечувати руху трактора на 18-й передачах вперед і чотирьох передачах назад. Усередині корпусу КПП знаходяться три основних вала: первинний, вторинний, а також проміжний. Первинний і вторинний вали розташовуються вгорі корпусу КПП співвісно між собою. Внизу знаходиться проміжний вал, передній кінець якого обертається в кульковому підшипнику, а задній кінець спирається на втулку, запресовану в шестерні провідної 2-го ступеня редуктора діапазонів. На шліцах вала нерухомо встановлені ведені шестерні передач, а також шестерні редуктора діапазонів. Шестерня 3-й і 6-й передачі ведена виконана з маточиною. На цій маточині встановлена шестерня проміжна. Вона обертається на наборі роликів КПП МТЗ 5Х44,8. Кількість роликів 48 штук і набираються вони без сепаратора. У шестерню проміжну замість набору роликів встановлюють ще голчастий підшипник з сепаратором ЗКК72Х82Х45Е. Шестерня проміжна, постійно обертаючись на роликах 5х44,8 КПП МТЗ, своїм зубчастим вінцем більшого діаметра, отримує привід від шестерні провідної 3-й і 6-й передачі. Своїм зубчастим вінцем меншого діаметру вона передає Привід на вал знижених передач і заднього ходу.
В результаті розбирання КПП МТЗ після тривалого періоду експлуатації часто виявляють дефекти роликів 5х44,8 КПП МТЗ проміжної шестерні. Дефекти виникають як на самих роликах, так і на внутрішній поверхні шестерні, для якої вони є опорою. Дефекти можуть бути наступні:
Набір роликів шестерні проміжної КПП МТЗ при виявленні пошкоджень потрібно замінити. Замовити і купити його завжди можна в нашій компанії через інтернет-магазин.
В цього товару немає оглядів.