Для того щоб капітально відремонтувати передній ведучий міст трактора МТЗ, потрібно виконати його розбирання, купити деталі для заміни, а потім зібрати міст назад. Базовою деталлю ПВМ є корпус. До нього приєднуються панчохи, в які вставляються колісні редуктори. Усередині корпусу розташовується головна передача з диференціалом. За допомогою півосей крутний момент передається на привід колісних редукторів. Головна переду диференціалом і колісні редуктори змащуються маслом, яке заливається в їх корпусу. Отже, важливим завданням є герметизація стиків деталей з метою запобігання витоку масла. Стики ущільнюють прокладки ПВР МТЗ (переднього ведучого моста МТЗ), виготовленими з різних матеріалів. Деякі сполучення деталей ущільнюються гумовими кільцями і манжетами. При розбиранні ПВР МТЗ прокладки доводиться видаляти із застосуванням гострих інструментів, так як вони досить часто намертво приклеюються до металу. Манжети і гумові кільця теж з часом зношуються і втрачають еластичність. Тому виконати збірку переднього ведучого моста без заміни прокладок і гумових виробів не представляється можливим. Потрібно завчасно купити повний комплект прокладок переднього ведучого моста МТЗ-82. У комплекті знаходяться всі прокладки і гумові вироби, які потрібні для складання цього складного вузла. Набори прокладок сьогодні завжди можна знайти в продажу. Головне при покупці звертати увагу на якість виробів і наявність в комплекті всього асортименту.
Перевага використання готового набору прокладок для переднього моста МТЗ очевидно:
Якщо ви зібралися ремонтувати ПВР, то вам обов'язково знадобитися повний комплект прокладок на передній міст МТЗ-82. Замовити його ви завжди зможете у нас разом з іншими запчастинами по цьому вузлу.
Оформити замовлення і купити набір прокладок переднього моста ведучого МТЗ у нас можна наступними способами:
В цього товару немає оглядів.