Пристрій та принцип дії кришки радіатора МТ, ЮМЗ
На жаль, багато трактористи розглядають пробку радіатора МТЗ, ЮМЗ тільки як кришку, що закриває заливну горловину. Але це не так. Насправді, це непростий вузол, що складається з наступних елементів:
Корпуси, на яких змонтовані клапани.
Клапанні мембрани.
Ущільнювальна гумова прокладка.
Бляшаний кришки з фіксуючими затискачами.
У пробці встановлено два клапани – впускний та випускний. Вони призначені для підтримки системи охолодження певного тиску. Навіщо підтримувати тиск у системі? Справа в тому, що робоча температура двигунів знаходиться дуже близько до температури кипіння рідини, що охолоджує. При звичайному тиску постійно існуватиме ризик закипання води або рідини, внаслідок чого температура їх різко піднімається. Це небезпечно, оскільки може призвести до порушення геометричних параметрів деяких деталей двигуна, наприклад головки блоку циліндрів, простіше кажучи, до короблення. Справна пробка радіатора МТЗ, ЮМЗ підтримує в системі охолодження ДВЗ тиск близько 0,9 кгс/см2. У разі збільшення тиску збільшується температура кипіння рідини. Забезпечує цю функцію випускний клапан. Він відкривається при зазначеному тиску і тільки тоді рідина з радіатора починає виходити з радіатора через патрубок у розширювальний резервуар. Після падіння тиску клапан знову закривається. Коли рідина в системі охолоджується, відкривається впускний клапан і певна кількість рідини з розширювача знову надходить в систему.
В цього товару немає оглядів.