Для створення оптимального тиску в системі змащення двигуна Д-65 передбачено масляний насос. Він розташований у піддоні картера блоку циліндрів і приводиться в дію від колінчастого валу. Привід масляного насоса ЮМЗ Д-65 складається з двох косозубих шестерень. Вони насаджені на валики та зафіксовані на них штифтами. Валики обертаються у бронзових втулках, запресованих у бобишки корпусу приводу масляного насоса Д-65. Корпус встановлений на штифтах та кріпиться двома болтами. Валик веденої шестерні має на другому кінці шліци для з'єднання з частиною шліцьової валика масляного насоса. З'єднуються обидва валики двома шліцевими муфтами. Мастило бронзових втулок здійснюється через свердління в бобишках корпусу.
В результаті багаторічної роботи дизеля привід масляного насоса Д-65 поступово зношується. Основними дефектами, через які виникає необхідність заміни механізму приводу, є:
В цього товару немає оглядів.