Конструктивні та функціональні особливості пальця поршневого МТЗ, ЮМЗ (Д-240, Д-65)
Кривошипно-шатунний механізм у двигуні внутрішнього згоряння забезпечує можливість поршням рухатись зворотно-поступально в циліндрах. Проміжною ланкою між колінчастим валом та поршнем є шатун. З колінвалом він з'єднується нижньою роз'ємною головкою, в якій знаходяться вкладиші, що являють собою підшипники ковзання. З'єднання шатуна з поршнем забезпечує поршневий палець Д-240, Д-65 МТЗ, ПМЗ. Завдяки йому, з'єднання шарнірним, тобто. шатун може прокручуватися під час обертання колінвала на певний кут щодо поршня, що дає можливість долати нижні та верхні мертві точки. У різних двигунах внутрішнього згоряння з'єднання шатуна з пальцем та поршнем може бути фіксованим та вільним. Фіксована з'єднання не передбачає прокручування в місці з'єднання. Вільне з'єднання дозволяє вільно прокручуватися деталям, що сполучаються. У дизелях тракторів МТЗ, ПМЗ поршневий палець щільно запресовується в отвори поршня і фіксується стопорними кільцями від переміщення, а у верхню головку шатуна заходить вільно. Під час роботи дизеля провертання шатуна щодо пальця здійснюється на втулці, запресованій у його верхню головку. Палець поршневий двигунів Д-65, Д-240 ЮМЗ, МТЗ виготовляється із середньовуглецевої сталі з наступним загартуванням зовнішнього поверхневого шару на глибину до 1,5 мм. Після термічної обробки деталь піддається шліфування.
Причини заміни поршневих пальців Д-65, Д-240
Поршневий палець двигунів Д-240, Д-65 працює в умовах тертя та високої температури. Сумарний вплив зазначених факторів внаслідок тривалої роботи двигуна призводить часто до появи наступних дефектів:
Зношування зовнішньої поверхні пальця в місці в місцях з'єднань.
Пошкодження шару, що цементує.
Тріщини, злами.
Купити пальці поршневі Д-65, Д-240 можна в інтернет-магазині нашої компанії, каталожний номер 50-1004042-А1
В цього товару немає оглядів.