В результаті згоряння палива в циліндрах Деталі двигуна сильно нагріваються, що може привести до їх заклинювання в сполученнях з іншими деталями. Для ефективного охолодження зон інтенсивного нагріву двигуни забезпечуються системою рідинного охолодження. Охолоджуюча рідина, безперервно циркулюючи по системі, відбирає тепло у нагрітих частин і віддає його в атмосферу при проході через радіатор. Циркуляцію охолоджуючої рідини забезпечує насос водяний МТЗ 240, 243. Він являє собою чавунний корпус з крильчаткою всередині, при обертанні якої охолоджуюча рідина прокачується через водяну сорочку і радіатор. Крильчатка закріплена на валику, що обертається на двох підшипниках. Валик отримує обертання від колінчастого вала двигуна через шківи і клиноременную передачу. Для запобігання витікання охолоджуючої рідини з водяного насоса передбачено спеціальне ущільнення. Помпа МТЗ закріплена болтами на голівці блоку двигуна.
Ознакою несправності водяного насоса в більшості випадків є поява течі охолоджуючої рідини. Найбільш характерними дефектами водяної помпи Д-240, 243 МТЗ при цьому вважаються наступні:
Спроба відремонтувати самостійно насос водяний Д-240, 243 МТЗ часто буває невдалою. Якщо немає достатніх навичок в цій справі, то краще замінити помпу на нову, каталожний номер 240-1307010-А
В цього товару немає оглядів.