На ряді моделей МТЗ замість передньої осі встановлений передній ведучий міст, який значно збільшує прохідність трактора в умовах слизького і перезволоженого грунту. Приводиться ПВР карданним валом від трансмісії трактора через роздавальну коробку і проміжну опору. Далі через головну передачу з диференціалом крутний момент направляється до колісних редукторів, в яких встановлені дві пари конічних шестерень. Верхню пару утворюють піввісь переднього моста МТЗ і вертикальний вал колісного редуктора. Дані деталі схожі по конструкції – на одному кінці, виконана заодно з валом конічна шестерня, а на іншому-шліци. Верхня конічна передача змінює напрямок обертання і передає крутний момент на нижню конічну пару, передає обертання вже безпосередньо до переднього колеса. Піввісь переднього ведучого моста МТЗ в колісному редукторі спирається на два роликових підшипника. Протилежний кінець Півосі входить своїми шліцами в шестерню диференціала, від якої отримує обертання. Довжина шлицевой частини Півосі ПВР МТЗ розрахована таким чином, щоб забезпечити можливість пересування колісного редуктора щодо балки при необхідності зміни робочої колії передніх коліс трактора.
При включеному передньому приводі на піввісь переднього ведучого моста МТЗ впливають змінюються за величиною навантаження, що іноді в результаті тривалої експлуатації призводить до виходу даної деталі з ладу. Причиною заміни Півосі можуть стати наступні дефекти:
Якщо у вас вийшла з ладу Довга піввісь переднього моста МТЗ, звертайтеся до нас. Ми зможемо запропонувати вам якісну деталь для заміни.
Якщо ви вирішили купити недорого піввісь переднього ведучого моста МТЗ в інтернет-магазині нашої компанії, заповнюйте форму замовлення або телефонуйте нашим фахівцям з будь-якого вказаного на сайті номером телефону, каталожний номер 52-2308065
В цього товару немає оглядів.