Непридатні підшипники – головна причина виходу з експлуатації КПП!
Коробка зміни передач – складний вузол, що дозволяє вибирати швидкість руху трактора та його тягове зусилля. Досягається це за допомогою введення в зачеплення певних шестерень, розташованих на валах. Опорами валів є роликові та кулькові підшипники. Від їхнього стану залежить працездатність КПП. Саме зношені підшипники здебільшого призводять до непередбачених поломок шестерень та валів коробки передач. Ремонт цього складного вузла потребує багато часу та коштів. При розбиранні та дефектуванні необхідно ретельно оглядати всі деталі, вибраковуючи ті, в яких є пошкодження. Щодо підшипників, то при капітальному ремонті КПП рекомендується замінити повний комплект підшипників коробки передач ЮМЗ.
Чому потрібно міняти весь комплект підшипників КПП ЮМЗ?
Не всі підшипники в коробці зношуються однаково. Ступінь зносу може бути різною. Характерними ознаками несправності підшипника є такі:
надмірне зношування роликів, кульок і сепараторів, що проявляється в підвищеному люфті внутрішньої обойми щодо зовнішньої;
тріщини та сколи обіймів та сепараторів.
Багато трактористи не знайшовши зазначених дефектів, вирішують залишити підшипник для подальшої роботи. Це неправильне рішення, оскільки ресурс старого підшипника, що залишився, завжди менше, ніж нового. Звичайно, старий підшипник вийде з ладу раніше, ніж новий. Це може статися зненацька через деякий час після ремонту. Ремонт потрібно буде робити заново, та ще, можливо, доведеться витратитися на шестірні, які отримають пошкодження під час виходу з ладу підшипника. Змінюючи повний комплект підшипників КПП ЮМЗ, ви позбавите себе такої ситуації. Звичайно, за умови, що підшипники, що входять до комплекту, будуть якісними, каталожний номер КП-1
В цього товару немає оглядів.