Старі моделі тракторів МТЗ і ЮМЗ оснащувалися пусковим двигуном, за допомогою якого запускався основний двигун. Такі Трактори досі ще перебувають у користуванні невеликих господарств. Але в даний час спостерігається стійка тенденція до заміни пускових двигунів на Стартери. Стартер вважають більш зручним і економічним способом запуску дизеля, хоча і він не позбавлений певних недоліків. Переобладнання на стартер може бути виконано різними способами, але в будь-якому випадку потрібно купити основні вузли і деталі.
Якщо для запуску двигуна використовується один акумулятор, то стартер до нього підключається за допомогою двох кабелів. Від плюсової клеми акумулятора провід йде до стартера, а від мінусової клеми – до вимикача «маси», який закріплюється до металевих елементів кабіни трактора. Якщо планується використовувати два акумулятора, то тоді для їх з'єднання між собою потрібна ще й перемичка АКБ ЮМЗ, МТЗ. Приєднувальні дроти являють собою відрізки ізольованого кабелю, виготовленого з міді або латуні. Їх перетин має відповідати силі струму, споживаного стартером під час запуску. До кінців проводів надійно приєднуються клеми. Акумуляторні клеми мають різний діаметр, тому дроти не взаємозамінні. З'єднують два акумулятора між собою в більшості випадків на тракторах послідовно, тобто «плюс» одного акумулятора з'єднується з «мінусом» іншого. Тому перемичка для їх з'єднання АКБ ЮМЗ, МТЗ повинна мати відповідні клеми. Клеми з кабелем повинні бути надійно з'єднані, тому їх часто припаюють.
Пропонована перемичка АКБ МТЗ, ЮМЗ має наступні переваги:
Замовити перемичку для з'єднання АКБ ЮМЗ, МТЗ посилену (35мм) можна в нашому інтернет-магазині.
Використовуйте будь-який з наступних способів, щоб замовити і купити перемичку АКБ сполучну МТЗ, ЮМЗ:
В цього товару немає оглядів.