Призначення та особливості патрубка бака нижнього радіатора
Рідинна система охолодження двигуна Д-65 ефективно справляється із завданням захисту деталей від перегріву та можливого заклинювання циліндро-поршневої групи. Охолодження здійснюється теплоносієм, який за допомогою водяного насоса циркулюють у системі охолодження. Це може бути вода або спеціальна рідина, що незамерзає, - антифриз. Циркулюючи по водяній сорочці двигуна, теплоносій забирає частину тепла, не дозволяючи перегріватись деталям. Нагрітий теплоносій віддає отримане тепло атмосферу, проходячи через радіатор. Складається радіатор з верхнього та нижнього бачків, з'єднаних між собою кількома рядами стільників, між якими припаяні пластини, що збільшують площу тепловіддачі. Охолодження сот здійснює потік повітря, що створюється вентилятором, закріпленим на шківі водяної помпи. Теплоносій із сорочки охолодження двигуна в радіатор заходить через верхній патрубок радіатора. Охолоджена рідина у двигун повертається через патрубок бака нижнього радіатора ЮМЗ. Підключення до радіатора здійснюється через сполучні патрубки, конфігурація яких відповідає входу та виходу охолоджуючої рідини з двигуна. Сполучний патрубок нижнього бака радіатора ЮМЗ виготовлений із алюмінію. Його конфігурація пристосована для з'єднання з нижнім входом водяну сорочку двигуна.
Причини заміни патрубка нижнього бака радіатора
У системі охолодження тракторів ПМЗ часто використовують просту воду. У ній іноді містяться агресивні елементи, що сприяють поступовому руйнуванню деталей, що працюють із нею у безпосередньому контакті. До цих деталей відноситься і сполучний патрубок нижнього бака радіатора ПМЗ. Тому іноді можна спостерігати такі його дефекти:
Наскрізна корозія.
Корозія країв патрубка.
Відламування ділянок металу.
Якщо у вас є така проблема, то замовити нижній з'єднувальний патрубок радіатора ЮМЗ можна прямо зараз, натиснувши на кнопку «До кошика», каталожний номер 45-1301177-Б
В цього товару немає оглядів.