У дизельних двигунах тракторів ЮМЗ і МТЗ головним елементом є паливний насос. Його основна функція полягає в подачі дизпалива під високим тиском до форсунок. Для подачі палива до ТНВД служить підкачує насос МТЗ ЮМЗ. Він кріпиться до основного насоса і приводиться в дію від ексцентрика, розташованого на його кулачковому валу. У корпусу насоса підкачки розташовується підпружинений штовхач зі стрижнем, поршень з пружиною, а також впускний і нагнітальний клапани. У той час, коли кулачок натискає на штовхач, паливо, що знаходиться в надпоршневому просторі стискається. При відкритті нагнітального клапана воно під дією надлишкового тиску переходить в подпоршневую камеру. Коли ексцентрик провертається і перестає натискати на штовхач, то під дією пружин поршень зі стрижнем штовхача починають відходити у зворотний бік, стискаючи паливо в подпоршневом просторі. Після відкриття впускного клапана паливо видавлюється в фільтр тонкого очищення, а звідти – в головку паливного насоса. Цикли повторюються безперервно, забезпечуючи необхідний тиск в голівці ТНВД. У корпус насоса МТЗ ЮМЗ угвинчений додатковий ручний насос. Він потрібен для закачування палива в систему харчування в той час, коли дизель не працює. Всередині його знаходиться поршень, пов'язаний з рукояткою, якою можна вручну закачувати паливо в фільтр і головку паливного насоса, використовуючи клапани основного насоса підкачки.
В процесі експлуатації тракторів МТЗ, ЮМЗ в результаті впливу різних факторів можуть виникати наступні несправності насоса підкачує ЮМЗ і МТЗ:
При появі зазначених несправностей насос підкачки палива МТЗ, ЮМЗ, як правило, змінюють на новий, каталожний номер УТН-з-1106010-А4
В цього товару немає оглядів.