Система змащення двигуна Д-65 призначена для мінімалізації сил тертя в поєднання деталей. Крім того, вона ще забезпечує відведення тепла та видалення з робочих поверхонь продуктів окислення та вигоряння олії. У двигуні ЮМЗ до деталей, що працюють під максимальним навантаженням, масло подається під тиском, а навантажені поверхні меншою мірою змащуються розбризкуванням. Для забезпечення подачі олії до місць тертя передбачений масляний насос Д-65 шестерного типу. Він знаходиться в піддоні картера двигуна та кріпиться до кришки третього корінного підшипника. Приводиться в дію масляний насос від колінчастого валу за допомогою пари зубчастих циліндричних шестерень.
Робочими органами масляного насоса є шестерні, розташовані в циліндричних колодязях корпусу. Провідна шестерня закріплена за допомогою шпонки на валику, який обертається у втулках. Ведена шестерня знаходиться в зачепленні з веденою і обертається на пальці, встановленому в припливах корпусу. До корпусу за допомогою фланців приєднуються нагнітальний патрубок, забірник олії та кришка насоса з редукційним клапаном.
Масляний насос відрізняється надійністю та працює справно протягом багатьох років. Але це означає, що його ресурс не обмежений. Внаслідок поступового зносу тиск масла на виході з нього зменшується, і це є головною ознакою того, що настав час замінити масляний насос Д-65. Основними дефектами, які призводять до зменшення тиску олії на виході з насоса, є:
Якщо ви ремонтуєте двигун Д-65 і вирішили замінити масляний насос, ми готові запропонувати свої послуги. Купити масляний насос Д-65 ЮМЗ можна прямо на цій сторінці нашого інтернет-магазину. Ми пропонуємо вам якісний насос від заводу-виробника. Зробити замовлення можна, зателефонувавши нам за вказаними на сайті телефонами. Або залиште зараз заявку на сайті. Ми будемо раді співпраці з вами, каталожний номер Д08-С02-А1 Б
В цього товару немає оглядів.