У двигунах тракторів МТЗ є багато деталей, які працюють в умовах тертя. Як відомо, тертя супроводжується нагріванням, а також появою найдрібніших частинок, що виникають в результаті зносу деталей. Ці явища є небажаними, тому в двигунах в зони тертя подається масло, яке зменшує інтенсивність зносу і охолоджує нагріті деталі. Подача масла в відповідальні сполучення подається під тиском по спеціальних каналах. Менш відповідальні сполучення змащуються методом розбризкування. Система змащення, що поєднує в собі ці два методи, називається комбінованою. Саме така система застосовується в двигунах МТЗ. Забір масла з піддону і подачу його в систему змащення здійснює масляний насос МТЗ Z=28. Цей насос застосовується за умови, що на коленвале встановлена шестерня Z=46. Насос кріпиться до кришки першого корінного підшипника. Масло в систему змащення від нього надходить через нагнітальний трубопровід, приєднаний до блоку циліндрів. З піддону масло забирається насосом через маслоприемник з сіткою. Перекачування масла забезпечують шестерні, встановлені в корпусі насоса. Ведуча шестерня нерухомо встановлена на валику, який наводиться через зачеплення шестерень від коленвала. Ведена шестерня обертається на осі. Внутрішня порожнина з шестернями насоса масляного МТЗ Z=28 закрита кришкою.
Деталі масляного насоса МТЗ з шестернею Z = 28 в результаті тривалої роботи піддаються поступовому зносу, що призводить в кінцевому підсумку до зниження тиску в системі змащення. Характерними дефектами є наступні:
Якщо на вашому тракторі насос видає недостатній тиск, то його потрібно міняти на новий. Замовити насос масляний МТЗ (шестерня Z=28) можна через наш інтернет-магазин, каталожний номер 50-1403010
В цього товару немає оглядів.