Для кістяка трактора ЮМЗ не характерна традиційна рамна конструкція. Він складається з кількох частин, з'єднаних в одне ціле за допомогою кріпильних з'єднань. У задній частині остов зібраний з корпусу КПП, заднього моста та картера муфти зчеплення. Основою кістяка в передній частині служить литий брус, який є опорою для передньої осі, радіатора та двигуна трактора. У єдине ціле задня та передня частина з'єднуються за допомогою лонжеронів. Лонжерон рами лівий ЮМЗ має не однакову конструкцію з правим лонжероном, так як є його дзеркальною протилежністю.
Лонжерони виготовлені за профілем швелера, на кінцях якого є кріпильні отвори. У задній потовщеній частині в припливах виконані різьбові отвори для з'єднання лонжерону з муфти картером зчеплення. Передня частина лонжерону з'єднується з литим сталевим брусом болтами.
Виконуючи функцію проміжної ланки кістяка трактора як лівий лонжерон ЮМЗ, так і правий знаходяться під постійним навантаженням. У зв'язку з цим часто спостерігаються випадки виходу з експлуатації цих відповідальних деталей з наступних причин:
В цього товару немає оглядів.