Остів трактора ЮМЗ складається з кількох частин. Задня його частина – це корпус коробки передачі та заднього моста з картером зчеплення у зборі. Передня частина – це брус, який є опорою для двигуна, радіатора та передньої осі трактора. Задня і передня частина кістяка з'єднуються між собою лонжеронами. Лонжерон правий рами ЮМЗ не взаємозамінний з лівим лонжероном, оскільки їх конструкція є дзеркально протилежною. У задній частині кожного лонжерона є отвори з різьбленням для приєднання до картера муфти зчеплення. У передній частині отвори для кріплення до переднього бруса трактора. Лонжерони виготовлені з товстої сталі у вигляді швелера.
Оскільки вони є сполучними елементами кістяка трактора, то процесі роботи відчувають різні за спрямованістю навантаження. В результаті можуть з'являтися дефекти, які призводять до необхідності замінити правий лонжерон ЮМЗ або лівий.
Найбільш характерними несправностями лонжеронів рами трактора ЮМЗ є:
Відремонтувати лонжерон з такими дефектами неможливо. Єдиним варіантом вирішення проблеми є заміна пошкодженої деталі на нову. Але при покупці нової деталі слід звертати увагу на якість її виготовлення. В даний час ринок запчастин пропонує аналоги, які не відповідають оригіналу ні маркою сталі ні по товщині. Якщо купити лонжерон правої рами ЮМЗ з такими параметрами, він довго служити не буде. Найбільш правильним варіантом вирішення проблеми є покупка оригінальної заводської деталі, каталожний номер 45-2801014 СБ
В цього товару немає оглядів.