Пристрій та принцип роботи кришки механізму включення блокування в ПМЗ
У полі доводиться часто працювати трактору по перезволоженому ґрунті, коли колеса починають пробуксовувати через погане зчеплення коліс із землею. Якщо починає пробуксовувати хоча б одне колесо, друге перестає обертатися, оскільки силовий потік йде через диференціал у бік меншого опору. Тоді трактор зупиняється. Щоб трактор зміг продовжувати рух, застосовується блокування диференціала, після включення якого задні провідні колеса починають обертатися разом, як на одній осі. У тракторі ЮМЗ принцип роботи механізму блокування заснований на з'єднанні гальмівних валів. Так як їх шестерні знаходяться в зачепленні з веденими великими шестернями кінцевих передач, то при з'єднанні гальмівних валів разом з'єднуються разом і півосі задніх коліс. Блокування коліс включається з кабіни трактора, оскільки кришка механізму включення блокування ЮМЗ закріплена на кришці корпусу заднього моста, а важіль включення знаходиться на підлозі біля водія. З'єднання гальмівних валів здійснюється завдяки сполучній муфті, яка може переміщатися плаваючим валиком, встановленому в розточках торців гальмівних валів. Посередині на сполучній муфті виконана кільцева проточка, в яку своїми ріжками входить вилка механізму включення блокування. У вимкненому положенні муфта постійно зміщена у бік правого гальмівного валу. При її переміщенні у бік лівого гальмівного валу важелем, встановленим у кришці важелів включення механізму блокування ЮМЗ, вона з'єднує обидва вали разом і провідні задні колеса трактора виявляються зблокованими.
Характерні причини заміни кришки механізму включення блокування диференціала в ПМЗ
Після тривалої експлуатації трактора кришка механізму включення блокування диференціала в ЮМЗ може мати дефекти, через які включення може стати скрутним або блокування мимоволі вимикатиметься. Ось найбільш характерні дефекти даного вузла:
Зношування бічних поверхонь ріжок вилки.
Вироблення на валику вилки.
Вироблення отвору важеля під валик вилки.
Зношування валу важелів.
Вироблення втулки у кришці під вал важелів.
Якщо зазначені дефекти призводять до порушення нормальної роботи блокування диференціала, кришку механізму включення блокування краще замінити на нову. Купити нову кришку включення механізму диференціала ЮМЗ можна у нашій компанії, каталожний номер 40-2409020 СБ
В цього товару немає оглядів.