• Головна

  • Запчастини для тракторів

  • Запчастини до сівалок

  • Запчастини на комбайн ДОН-1500

  • Запчастини на культиватор

  • Повернення

  • Ремені комбайнів Дон-1500А, Дон-1500Б, Дон-1200

  • Запчастини на дискові борони

  • Комплектуючі

  • Запчастини на польський обприскувач

  • Запчастини на плуги

  • Запчастини на роторну косарку

  • Запчастини на комбайн СК-5 Нива

  • Кришка важелів із тягою ЮМЗ (у зборі) 40-2409020 СБ


    Виробник: Сельскохозяйственная техника
    Артикул: Крышка рычагов с тягой ЮМЗ (в сборе)
    Наявність: В наявності
    1.900 грн.
    Додати до кошика

    Пристрій та принцип роботи кришки механізму включення блокування в ПМЗ

    У полі доводиться часто працювати трактору по перезволоженому ґрунті, коли колеса починають пробуксовувати через погане зчеплення коліс із землею. Якщо починає пробуксовувати хоча б одне колесо, друге перестає обертатися, оскільки силовий потік йде через диференціал у бік меншого опору. Тоді трактор зупиняється. Щоб трактор зміг продовжувати рух, застосовується блокування диференціала, після включення якого задні провідні колеса починають обертатися разом, як на одній осі. У тракторі ЮМЗ принцип роботи механізму блокування заснований на з'єднанні гальмівних валів. Так як їх шестерні знаходяться в зачепленні з веденими великими шестернями кінцевих передач, то при з'єднанні гальмівних валів разом з'єднуються разом і півосі задніх коліс. Блокування коліс включається з кабіни трактора, оскільки кришка механізму включення блокування ЮМЗ закріплена на кришці корпусу заднього моста, а важіль включення знаходиться на підлозі біля водія. З'єднання гальмівних валів здійснюється завдяки сполучній муфті, яка може переміщатися плаваючим валиком, встановленому в розточках торців гальмівних валів. Посередині на сполучній муфті виконана кільцева проточка, в яку своїми ріжками входить вилка механізму включення блокування. У вимкненому положенні муфта постійно зміщена у бік правого гальмівного валу. При її переміщенні у бік лівого гальмівного валу важелем, встановленим у кришці важелів включення механізму блокування ЮМЗ, вона з'єднує обидва вали разом і провідні задні колеса трактора виявляються зблокованими.


    Характерні причини заміни кришки механізму включення блокування диференціала в ПМЗ

    Після тривалої експлуатації трактора кришка механізму включення блокування диференціала в ЮМЗ може мати дефекти, через які включення може стати скрутним або блокування мимоволі вимикатиметься. Ось найбільш характерні дефекти даного вузла:


    Зношування бічних поверхонь ріжок вилки.

    Вироблення на валику вилки.

    Вироблення отвору важеля під валик вилки.

    Зношування валу важелів.

    Вироблення втулки у кришці під вал важелів.

    Якщо зазначені дефекти призводять до порушення нормальної роботи блокування диференціала, кришку механізму включення блокування краще замінити на нову. Купити нову кришку включення механізму диференціала ЮМЗ можна у нашій компанії, каталожний номер 40-2409020 СБ

    В цього товару немає оглядів.