На двигунах тракторів МТЗ передбачена рідинна система охолодження. Вона передбачає примусову циркуляцію охолоджуючої рідини по контуру, що включає в себе:
Нагріта у водяній сорочці рідина водяним насосом прокачується через з'єднувальний патрубок у верхній бачок радіатора. Проходячи по рядах сот серцевини вниз, рідина охолоджується повітряним потоком, створюваним крильчаткою вентилятора МТЗ. У нижній бачок радіатора потрапляє вже охолоджена рідина, яка потім назад надходить у водяну сорочку. Так відбувається безперервний процес охолодження нагрітих частин двигуна. Його ефективність багато в чому залежить від радіатора, так як в ньому і відбувається безпосередньо охолодження робочої рідини. Стільники його серцевини повинні бути чистими, так як від цього залежить площа охолодження радіатора. Чим більше сот буде задіяно в роботі, тим швидше буде охолоджуватися рідина. Важливе значення в процесі охолодження має крильчатка радіатора МТЗ. Від неї залежить величина повітряного потоку, яким обдуваються стільники серцевина радіатора. Крильчатка закріплена болтами до шківа водяного насоса, крутний момент до якого передається через ремінь від шківа колінчастого вала. Величина повітряного потоку, створюваного вентилятором, залежить від кількості встановлених робочих лопатей. Крильчатка може бути виготовлена з металу або з пластмаси.
Вентилятор радіатора МТЗ відноситься до тих деталей, які в принципі не піддаються зносу. Тому ця деталь може прослужити багато років. Але на практиці бувають випадки, коли може знадобитися Нова крильчатка, наприклад, в наступних випадках:
Якщо у вас виникла така необхідність, то замовити нову крильчатку вентилятора МТЗ можна прямо на цій сторінці, каталожний номер 245-1308040
В цього товару немає оглядів.