Подача палива в циліндри Д-65 двигуна здійснюється форсунками, встановленими в отворах головки блоку циліндрів. Для якісного розпилювання палива форсункою необхідно, щоб насос подавав його під високим тиском. Це означає, що насос з форсунками, що з'єднують, паливопроводи ЮМЗ Д-65 повинні витримувати цей тиск і не допускати течі. Тому до їхньої якості пред'являються високі вимоги. Трубки високого тиску ЮМЗ Д-65 виготовляються із сталі та покриваються зверху оксидуючою плівкою. На кінцях трубок є конусні потовщення, що відповідають конусним отворам на штуцерах ТНВД та форсунок. Усередині паливопроводу виконано отвір діаметром 2мм. Товщина стінки трубки дорівнює 2,5 мм. Приєднуються вони до штуцерів насоса та форсунок за допомогою ковзних гайок, які затягуються з певним зусиллям. У затягнутому стані в місцях приєднання не повинно бути навіть найменшої течії дизельного палива, оскільки це призводить до порушення нормальної роботи циліндрів. Комплект паливопроводів ЮМЗ Д-65 складається із 4 штук. Всі трубки мають однакову довжину, тому кожна з них вигнута певним чином, щоб можна було зручно приєднати її до відповідної форсунки.
Причини несправностей паливопроводів ЮМЗ Д-65
Основною несправністю паливопроводів високого тиску Д-65 ЮМЗ є поява течі в місцях їхнього приєднання або на будь-якій ділянці. Причини течі можуть бути такі:
Тріщина паливопроводу;
Неправильне зусилля затягування, внаслідок чого ушкоджується конусне потовщення на кінці трубки;
Вібрації при роботі двигуна, що призводять до тріщин трубки або зношування приєднувальних конусів;
Неправильний вигин паливопроводу.
Поява течі трубки високого тиску двигуна Д-65 ЮМЗ призводить до забризкування його дизельним паливом, а також порушення правильної роботи циліндрів. Усунути проблему найкраще заміною пошкодженого паливопроводу. Тому завжди потрібно мати у запасі комплект трубок високого тиску ЮМЗ Д-65. Коштує такий комплект недорого та замовити його завжди можна в нашій компанії, каталожний номер Д65-16-С18-С21
В цього товару немає оглядів.