Ремонт заднього моста-складний і трудомісткий процес. Механізми моста розташовуються в окремому картері, який одночасно є і однією із складових частин остова трактора. У ньому знаходяться наступні вузли:
Всі вузли заднього моста складаються з обертових деталей. Зібрані вони на валах, опорами яких є підшипники кочення. Встановлюються підшипники в Розточках корпусів і знімних склянках. Від справності підшипників залежить безвідмовна робота механізмів заднього моста. Підшипник, який виходить з ладу під час роботи трактора, може привести до поломок інших деталей. Найбільш часто від цього страждають шестерні, які потім доводиться купувати і міняти. Тому при ремонті заднього моста необхідно уважно дивитися в якому стані знаходиться комплект підшипників заднього моста МТЗ 80, 82. Не можна використовувати для подальшої роботи підшипники, що мають явні ознаки зносу. В даний час на ринку величезна кількість підшипників від різних виробників. Але, на жаль, не всі вони є якісними. Іноді приваблива ціна змушує покупців зробити вибір на користь саме таких виробів. Але потім доводиться доводитися платити в кілька разів більше, купуючи ще й інші деталі, що вийшли з ладу через несправність дешевого підшипника. Тому, можливо, має сенс замовити повний набір підшипників заднього моста МТЗ і бути впевненим в його надійності.
Після розбирання заднього моста необхідно провести ретельну дефектовку всіх деталей, а особливо набір підшипників заднього моста МТЗ 80, 82. Явними ознаками непридатності підшипника до подальшої збірки є наступні:
Якщо ви після дефектовки виявили, що більшість підшипників підлягає заміні, то має сенс замовити повний комплект підшипників МТЗ в нашій компанії, каталожний номер ПЗМ-10
В цього товару немає оглядів.