Клапан впускний Д-65 ЮМЗ
Правильна робота двигуна внутрішнього згоряння неможлива без справної та добре налагодженої системи газорозподілу. Далеко не останнє значення у цій системі мають клапани. Впускні та випускні клапани розташовуються безпосередньо в камерах згоряння циліндрів і дозволяють заповнювати робочий об'єм циліндрів повітрям, а також видаляти відпрацьовані гази. Кожен клапан є стрижнем циліндричної форми з тарілкою з одного боку. Тарілка має фаску, якою сідає у гніздо з аналогічною фаскою в голівці блоку. Циліндричний стрижень клапана через отвір у голівці проходить у верхню площину і там сухарями з'єднується з пружинами. Відкриття клапанів відбувається тоді, коли коромисло, натискаючи на торець стрижня клапана, стискає пружини. В результаті тарілка відходить від сідла, повідомляючи циліндр із відповідним колектором двигуна. Впускний клапан Д-65 ЮМЗ відрізняється від випускного великим діаметром тарілки. Для виготовлення використовується хромонікелева сталь.
Причини заміни впускних клапанів двигуна Д-65 ЮМЗ
Клапан впускний Д-65 ЮМЗ постійно працює в умовах тертя та динамічних навантажень. Тому ці фактори є причиною появи таких дефектів:
знос стрижня клапана;
вигин стрижня внаслідок непередбачуваного контакту з поршнем;
вироблення тарілки клапана у зоні фаски;
прогорання тарілки;
При капітальному ремонті двигуна необхідно обов'язково перевіряти стан як впускних клапанів Д-65 ЮМЗ, так і випускних. Цією роботою повинні займатися фахівці, у яких є необхідний досвід та спеціальне обладнання для обробки та притирання сідел та клапанів, каталожний номер 50-1007014-Б
В цього товару немає оглядів.