Для полегшення управління на тракторах МТЗ застосовуються гідравлічні механізми, що зменшують зусилля, яке необхідно прикласти до рульового колеса для виконання повороту. На тракторах старих випусків встановлювався гідропідсилювач керма, що представляє собою рульову колонку, в якій об'єднані разом керуючий золотник і гідравлічний циліндр, що повертає сошку з рульовими тягами. Він знаходився спереду двигуна і з'єднувався з рульовим колесом за допомогою рульового кардана МТЗ. Карданний вал складався з двох вилок і хрестовини з голчастими шарнірами. На більш пізніх моделях тракторів МТЗ почали застосовувати гидрообъемное Рульове управління, в якому органом керуючим напрямком потоків масла в порожнині гідроциліндра, є насос-дозатор. Насос дозатор встановлюється безпосередньо біля кабіни трактора. З'єднує дозатор і рульове колесо кардан рульової МТЗ. Складається він з трьох вилок, з'єднаних між собою двома хрестовинами. Така конструкція дозволяє передавати обертання до дозатора під різними кутами, так як рульова колонка для зручності управління має можливість встановлюватися в чотирьох положенням, які фіксуються спеціальним важелем. Вилка хрестовини карданного валу керма МТЗ для з'єднання з насосом-дозатором має внутрішні шліци, а на вилці для з'єднання з валом рульового колеса передбачено отвір під фіксуючий болт.
В процесі тривалої експлуатації трактора Хрестовина в зборі рульового валу МТЗ (ГОРУ) зношується і може вийти з ладу. Причиною зносу в більшості випадків є нерівності дороги, що призводять до ударних навантажень, а також відсутність мастила в голчастих шарнірах хрестовини. Ознаками зносу кардана рульового МТЗ є:
Виявивши несправність, необхідно зняти негідний кардан і замінити його на новий. Замовити новий карданчик рульового колеса МТЗ під ГОРУ можна на цій сторінці інтернет-магазину, каталожний номер 85-3401150
В цього товару немає оглядів.