Щоб зменшити зусилля на рульовому колесі при повороті трактора, застосовуються спеціальні підсилюючі пристрої працюють від тиску масла гідравлічної системи. На більш старих моделях тракторів застосовувалися Гідропідсилювачі керма, що представляють собою механізм, в якому поєднані керуючий золотник і гідроциліндр, пов'язаний з поворотними важелями. Пізніше почали застосовувати гидрообъемное Рульове управління (ГОРУ), в якому насос-дозатор і гідроциліндр є окремими конструктивними одиницями. Щоб з'єднати гідравлічні підсилюючі пристрої з рульовим колесом застосовуються Карданні вали. Насос-дозатор встановлюється ближче до кабіни, тому Карданний вал в цьому випадку має невелику довжину. На тракторах з гідропідсилювачем керма Карданний вал довший, так як сам гідропідсилювач знаходиться спереду трактора. Кардан рульової МТЗ-80, 82 являє собою дві вилки, з'єднані між собою хрестовиною. Чашки хрестовини встановлюються в отворах вилки і стопоряться від мимовільного випадання стопорними кільцями. З протилежного кінця вилок є отвори під вал рульового колеса або гідропідсилювача. На валах є поглиблення під стопорний болт, який проходить через отвори вилки і, завдяки спеціальним розрізам, нерухомо фіксує вилку на валу. Кардани рульового управління МТЗ-80, 82 дозволяють вирішити проблему передачі обертання від рульового колеса до гідропідсилювача під кутом, так як ці вузли розташовані не співвісно.
У сільському господарстві Трактори працюють переважно в польових умовах, де майже завжди присутній пил і нерівності грунту. Ці фактори є несприятливими і з плином часу призводять до появи наступних дефектів кардана рульового МТЗ:
Усунути проблему можна тільки заміною рульового кардана МТЗ. Замовити його можна завжди через наш інтернет-магазин, каталожний номер 50-3401060
В цього товару немає оглядів.