В даний час в країні ще досить багато працює тракторів МТЗ, ЮМЗ випущених за часів СРСР. У той час не приділялося особливої уваги питанню надання трактористу інформації про роботу вузлів і механізмів трактора під час роботи. У тракторах МТЗ встановлювалися тахоспідометри, що дозволяють отримати мінімум інформації. Цей прилад дозволяв бачити Напрацювання двигуна, його обороти, а також швидкість руху трактора. У тракторах ЮМЗ старих випусків навіть цього приладу не було. На такі трактори в даний час деякі власники встановлюють тахоспідометри самостійно. Принцип їх роботи-механічний. Обороти і швидкість руху вказує стрілка. Напрацювання двигуна в мотогодинах вказується на приладі цифрами в спеціальному віконці. Встановлюється тахоспідометр на панелі в кабіні, а його привід здійснюється від приводу, що працює від шестерні паливного насоса. У тракторах ЮМЗ на цьому місці раніше встановлювався лічильник мотогодин. Прилад з'єднує з приводом гнучкий вал (трос) тахоспідометра МТЗ, ЮМЗ. Він являє собою тросик, укладений в кожух. Кінці троса виконані у вигляді квадрата для з'єднання з приладом і приводом тахоспідометра. Обертання від приводу трос тахоспідометра ЮМЗ, МТЗ передає безпосередньо на прилад, механізм якого в свою чергу приводить в дію стрілку і цифровий індикатор. Трос досить часто стає причиною відмови в роботі тахоспідометра. Тому в таких випадках необхідно в першу чергу звертати увагу на його справність.
Якщо тахоспідометр перестав працювати, то відразу потрібно перевірити трос його приводу. У ньому можуть бути наступні несправності:
У більшості випадків ці несправності є причиною припинення роботи приладу. Новий вал приводу тахоспідометра (трос) ЮМЗ, МТЗ завжди можна купити недорого в інтернет-магазині нашої компанії Агрокраїна.
Щоб купити вал гнучкий приводу тахоспідометра МТЗ і ЮМЗ, зателефонуйте нам або заповніть форму замовлення в інтернет-магазині, каталожний номер ГВ-20 в-01
В цього товару немає оглядів.