На тракторах МТЗ, ЮМЗ, крім основної гідросистеми заднього навісного механізму, встановлена також гідравлічна система рульового управління. Вона забезпечує роботу гідропідсилювача керма. Гідропідсилювач керма являє собою вузол, в якому направляється золотниковим механізмом потік масла під тиском значно зменшує зусилля, необхідне для повороту рульового колеса трактора. Основними вузлами гідросистеми рульового управління тракторів є масляний бак, гідравлічний насос, гідропідсилювач і гідравлічні трубопроводи. Забірним трубопроводом насос рульового управління НШ-10 з'єднаний з масляним баком. Через нагнітальний трубопровід насос подає масло до гідропідсилювача керма. Для зручного підключення трубопроводів і гідравлічних рукавів до насоса використовується фланець кутовий НШ-10. Він являє собою відлиту з алюмінію деталь складної конфігурації. Нижня частина фланця оброблена механічним способом для щільного прилягання з приєднувальної площиною насоса. Як ущільнення між площинами прилягання використовується гумове кільце, під яке на фланці виконана кільцева проточка. Фланець кутовий НШ-10 (НШ-8, НШ-14, НШ-16) кріпиться до корпусу насоса двома болтами. Він дозволяє з'єднати маслопровід з насосом під кутом 90 градусів, що дуже зручно. Для приєднання маслопроводу в корпусі фланця виконана внутрішня різьба. З'єднання ущільнюється гумовим кільцем, одягненим на різьбовий кінець трубопроводу.
Головна вимога, що пред'являється до фланця в роботі-забезпечення герметичності з'єднань. Саме через порушення герметичності найчастіше доводиться міняти фланець кутовий НШ-10. Причиною порушення герметичності можуть стати наступні дефекти:
Зазначені дефекти призводять до витоку масла з гідросистеми, тому пошкоджену деталь потрібно замінити. Замовити новий фланець НШ-10 (НШ-6, НШ-8, НШ-14, НШ-16) можна в нашій компанії.
Якщо ви хочете купити у нас фланець насоса НШ-10 кутовий, телефонуйте нам на будь-який вказаний на сайті номер телефону, каталожний номер ФО-НШ-10
В цього товару немає оглядів.