Подача палива до паливного насоса в тракторі МТЗ здійснюється з розташованих під кабіною і з'єднаних між собою баків. Вони служать для забезпечення безперебійної роботи трактора протягом робочої зміни. Але часто Трактори працюють в полі цілий світловий день. У такому режимі роботи дуже важливо контролювати залишок палива в баках. Зупинка двигуна через закінчення пального вкрай небажана, так як це небезпечно для паливного насоса. Тому система контролю рівня палива в Баку повинна бути в робочому стані. Вона включає в себе покажчик рівня палива і датчик. Покажчик палива являє собою прилад, який візуально показує скільки пального в даний момент залишається в запасі. Покажчик встановлений в кабіні на панелі приладів. Датчик рівня палива МТЗ (1 фішка) встановлений в Баку і з'єднаний електричним проводом з покажчиком. Він являє собою змінний резистор, закріплений до стійки, яка з'єднана з кришкою отвору для датчика в Баку. До змінного резистора приєднаний важіль з пластмасовим поплавком на зворотному кінці. Поплавок плаває на поверхні дизельного палива, що знаходиться в Баку. При збільшенні рівня палива він піднімається вгору, зменшуючи опір резистора. У міру зменшення рівня палива поплавок опускається, збільшуючи опір резистора. Покажчик палива реагуючи на зміну опору резистора датчика рівня палива МТЗ ДУМП-19, змінює положення вказівної стрілки на приладі, показуючи приблизну кількість пального, яке знаходиться в Баку.
Іноді буває так, що система контролю рівня палива раптом припиняє нормально працювати. Досить часто це трапляється через несправність датчика покажчика рівня палива МТЗ. Несправності можуть бути наступні:
Для відновлення працездатності системи контролю рівня палива необхідно поміняти датчик. Замовити датчик контролю рівня палива МТЗ (1 фішка) можна в нашій компанії.
Зробити замовлення і купити датчик покажчика палива МТЗ ДУМП-19 можна двома способами:
В цього товару немає оглядів.