В результаті згоряння палива гільзи циліндрів і головка блоку двигуна Д-240 МТЗ сильно нагріваються. Щоб уникнути заклинювання поршнів в гільзах і викривлення головки блоку передбачена рідинна система охолодження. Охолоджуюча рідина постійно циркулює по замкнутому контуру водяної сорочки двигуна, забезпечуючи ефективний відбір тепла від нагрітих деталей. За системою охолодження рідина примусово прокачується водяним насосом. Її охолодження станься в радіаторі, що складається з декількох рядів трубок, що з'єднують між собою верхній і нижній бачок радіатора МТЗ. Бачки радіатора за допомогою гумових патрубків з'єднуються з двигуном. Нагріта охолоджуюча рідина надходить у верхній бачок, а потім по сотах опускається в нижній, віддаючи тепло в навколишнє середовище. Тепло від радіатора ефективно відводиться завдяки повітряному потоку, створюваному крильчаткою, встановленої на шківа водяного насоса. З нижнього бачка охолоджена рідина знову надходить в сорочку охолодження. Бачки радіатора можуть бути виготовлені зі сталі, міді, латуні або навіть із пластику. У кожного матеріалу є свої переваги і свої недоліки. Наприклад, пластиковий нижній бачок радіатора МТЗ Д-240 коштує дешевше, ніж аналоги з інших матеріалів. Але в той же час він більш вразливий до механічних пошкоджень.
Бачок радіатора нижній МТЗ більшою мірою ніж верхній схильний до агресивного впливу корозії, так як в ньому відбувається осідання солей і накипу. Імовірність його механічного пошкодження теж більш висока. Тому іноді він виходить з ладу і вимагає заміни. Основними дефектами бачка радіатора МТЗ нижнього є наступні:
Якщо на вашому тракторі нижній бачок радіатора Д-240 прийшов в непридатність, то Новий ви можете купити в нашому інтернет-магазині.
У нас ви можете купити бак нижній радіатора МТЗ з наступних матеріалів:
В цього товару немає оглядів.